Huvigruppide rahulolu uuringud
Ettevõtte igapäevane töö nõuab andmete analüüsi. Oma edukust saab mõõta paljude erinevate mõõdikute abil. Need võivad olla eraldiseisvad või moodustada terviku, olles üks osa ettevõtte juhtimissüsteemist. Me peame oluliseks ettevõtte klientide, töötajate ja siseklientide rahulolu, soovitamise ja lojaalsuse näitajaid ning nende sobivust ettevõtte teiste mõõdikutega. Klientide, töötajate ja koostööpartnerite rahulolu peegeldub sageli ettevõtte finantstulemustes.
Ettevõtte huvigruppide rahulolu on oluline, sest:
- Ettevõtte hea maine, sära töötajate silmis ja tahe soovitada ettevõtet võimaldab pakkuda klientidele parimat teenust ja toodet.
- Rahulolevad kliendid on lojaalsemad ja kasumlikumad.
- ACSI (American Customer Satisfaction Index) andmebaasi põhjal teame, et 1% kliendirahulolu kasvu tähendab 3% firma väärtuse kasvu.
- Töötajate rahulolu tugiteenuste ja eestvedamisega on “platvorm”, millelt teha hüpe heast suurepäraseks.
- Koostööpartnerite rahulolu aitab tõsta ettevõtte mainet ja hinnanguid kvaliteedinäitajatele.
Teenused:
Rahulolu uuringu protsess:
Jälgi meie tegemisi Facebooki´s.
Lisainfo: kaido.valjaots@heival.ee või telefonil +372 528 0270